بلاگ

خواندن کتاب داستان چه تاثیری بر روی تقویت زبان انگلیسی دارد؟

خواندن کتاب داستان چه تاثیری بر تقویت زبان انگلیسی دارد؟ این سوال یکی از متداول ترین سوالات در مورد راه های یادگیری زبان است. در این مقاله قصد داریم در مورد راه های کتاب خوانی و راه هایی که می توان به صورت موثر کتاب خواند بحث کرد. کتاب خواندن هم می تواند کاری لذت بخش و در عین حال مفید برای یادگیری زبان باشد. کسانی که زیاد کتاب می خوانند ، دانش کامل و زیادی از زبان انگلیسی پیدا کنند. کتاب خواندن باعث می شود تا شما با ساختارها و لغات مختلف آشنا شوید و به مرور آن ها را در جملات و موقع نوشتن و صحبت کردن استفاده نمایید. در این مقاله در مورد این که خواندن کتاب داستان چه تاثیری بر روی تقویت زبان انگلیسی دارد؟ بحث خواهیم کرد.

یکی از فعالیت هایی که همیشه به ما پیشنهاد می شود در کنار یادگیری زبان انجام دهیم ، کتاب خواندن است. شما با این کار با سرعت بیشتری زبان را یاد خواهید گرفت اما این که بدانید به چه صورت این کار را انجام دهید که موثر تر باشد اهمیت زیادی دارد. خواندن داستان باید به یک عادت تبدیل شود. شما هر چقدر هم که مشغله داشته باشید باید زمانی را هرچند کم به این کار اختصاص دهید. به عنوان مثال حتی شده 20 دقیقه در روز کتاب بخوانید. این که کتاب داستان مناسب با سطح خود انتخاب کنید خیلی اهمیت دارد. چون اگر سطح کتاب خیلی بالا باشد یا از سطح شما پایین تر باشد انگیزه خود را برای یادگیری از دست خواهید داد و به مرور نمی توانید به این کار ادامه دهید.

خواندن کتاب داستان تاثیر زیادی بر یادگیری زبان انگلیسی دارد. پیشنهاد می شود زمانی که کتاب می خوانید دفتر یادداشتی را کنار خود داشته باشید و جملات یا لغات جدید را یادداشت کنید. بعد از این کار باید به دفتر خود رجوع کنید و نکات جدیدی را که یاد گرفته اید مرور کنید. این موضوع در پیشرفت سریع شما بسیار موثر است. باید هر چند وقت یک بار حتما نکات جدید را مرور کنید. سعی کنید اگر ساختاری را یاد می گیرید ، آن را تمرین کنید و مثال های متفاوتی با زمان های مختلف بزنید تا یاد بگیرید. در مورد لغات هم باید با آن ها جمله بسازید و در داخل متن لغات را یاد بگیرید تا طرز استفاده از آن لغت را هم فرا بگیرید. روزی 20 دقیقه زمان گذاشتن برای کتاب خواندن اصلا زمان زیادی نیست و هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. بعد از مدت کوتاهی متوجه تغییر سطح زبان خود خواهید شد و همین موضوع در زبان آموزان ایجاد انگیزه خواهد کرد. در ضمن خواندن کتاب داستان یک عادت بسیار خوب است که به مرور باعث می شود شما هرگز زبان را فراموش نکنید و در عین این که از این کار لذت می برید زبان یاد بگیرید.

اگر می خواهید این کار تاثیر زیادی داشته باشد باید نکات جدید را یادداشت کنید و هر چند وقت یکبار به آن ها رجوع کنید. کاربرد خیلی از ساختارها و گرامر زبان برای ما کار دشواری است اما زمانی که مثال های گوناگونی از استفاده این گرامر ها در کتاب های داستان می خوانیم خیلی خوب یاد خواهیم گرفت.

اشتراک گذاری:
Share on telegram
Share on twitter
Share on facebook

هنوز عضو نشده اید؟ نام‌نویسی